Hello Friday!

Hej! Det är redan fredag, hjälp va tiden går fort!
Idag så skulle vi ha åkt till Kista och shoppat och fixa lite saker, men det blev aldrig av, så vi stanna hemma istället.
Här hemma har jag gått ut med hundarna med mamma och pappa på morgonen. Sen hade jag, Amanda och Simon en ritstund i min säng. Konstigt nog så har min säng blivit vår lilla ritplats! :D Hahah! Sen har jag duschat, tittat på tv och snart ska jag och Amanda börja göra hemmalagad pizza. Den blir alltid god! :)
Ikväll så ska jag träna lite med Simon för mamma och pappa har köpt lite nya träning saker, så det ska vi testa på! Najsig fredag :)



Kram♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Saknar dig meeeeee!! :D Fin heather förresten!! ;D <33

2011-01-08 @ 15:36:17
URL: http://linahorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0