Dag 7 – En ny bild på dig själv och 10 faktan



1. Jag har 3 hundar och en katt.

2. Jag har varit i Turkiet 2 gånger, i Cypern 1 gång och i Finland en gång.

3. Jag älskar hästar och vill gärna skaffa en någon dag. <3

4. Jag älskar Ginatricot linnen!

5. Jag har ridit i 3 år.

6. Jag gillar att skapa saker, t ex klädesplagg, tavlor eller armband.

7. Jag har världens bästa familj och vänner!

8. Jag älskar att ligga i sängen och lyssna på bra musik! Somna till musik :)

9. Jag är en hemlig fotograf, gillar att fota! ;P

10. Om jag fick ta med mig en sak till en öde ö så skulle det nog vara mitt täcke, har världens skönaste täcke!! :D hahaha!

Hoppas ni fått veta något nytt om mig! :) Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0