Dag 1 – Presentera mig själv!

Hej! För er som inte vet vem jag är så heter jag Matilda Linnea Öhman och är 13 år gammal. ;P
Jag bor i en liten ort norr om Stockholm som heter Vallentuna, och går i Hjälmsta skolan här i Vallentuna oxå.
Jag älskar djur, har 4 st! Tre underbara hundar och en supergosig katt. :) 
På fritiden så rider jag på ett stall som heter Veda. Om vi hade pengarna så skulle jag vilja ha en egen häst! Världens underbaraste djur! <3
Jag har världens bästa familj som jag älskar så mycket! ;D Och älskar mina vänner jätte mycket oxå!
Ett av mina andra intressen är att sy på min symaskin, skapa nya saker och sy kläder och sånt! Det är något jag skulle vilja hålla på med i framtiden!
Min favo färg är rosa och lime grön!
Det var det jag kom på om mig själv! Hoppas ni fått veta något nytt :D


 
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0