MVG barn! ;D

Hej! Idag har det varit en bra måndag!
I skolan så har det varit ganska tråkiga lektioner, förutom musik, det e ganska kul! Och på musiken så fick jag reda på att jag fick MVG på musikprovet som vi gjorde förra måndagen. Plugga stenhårt på det så det känns bra! Och så hade jag, Lina, Felicia och Ida gitarr redovisning med låten ''Say it Right'' och då fick vi MVG oxå! Så jag är hur nöjd som helst! :D ♥
Efter skolan så gick jag till cafet i centrum och mötte mamma och Simon där och fika. Sen handla vi lite till middagen och så gick vi hem. Hjälp va halt det är ute alltså, var nära på att halka flera gånger! ;P
Och så har jag bara tagit det lungt här hemma. Hur skönt som helst! :)



Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0