Lördag!

Hej! Idag har det varit en fullfart dag. :)
Jag gick upp vid tio och åt frukost och gjorde mig i ordning. Sen åkte jag och resten av familjen ner till Nova i centrum, det var som en föreningsträff typ. Massor av olika människor från olika föreningar var där och visade upp vad dom gjorde och så fär ungdommar i Sverige. Men det var inte därför jag var där, utan för att dom 100 första personerna som kom dit fick biobiljetter, så nu är det bara att gå på bio! Grattis är bäst :D
Sen åkte vi till en leksaks affär och köpte en bebisleksak till en av våran kompis 4 veckors bebis! Så söt! <3 Det blev ett jätte gulligt gosedjur!
Sen när vi kom hem så gick mamma och jag ut på en lång prommenad med hundarna. Skönt väder, men vill ha sommar! :P
Och så har jag ätit, duschat och läst från min nya bok ''Eat Pray Love'', väldigt bra! Och så hamna jag här vid datorn med min Ben & Jerrys glass! Mums♥ 



Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0