Är det min röst?

Hej! Idag har det varit en lång dag i skolan! :/ 8.10 till 15.00.
På morgonen skulle vi åka skridskor på IP men jag kände mig inte så bra imorse så jag kom dit med en lapp och hoppades på att få sitta på läktaren och heja på dom andra medans dom åkte skridskor. Men våran gympalärare tvingade oss (dåliga, eller som inte hade skridskor) att gå ända till Hammarbacks skolan för att ta kort på skolan och sen gå hela vägen tillbaka för att visa kortet!! Hur taskig får man vara? Det var verkligen jobbigt och sjukt kallt! Tror det var 18-20 minus och jag gick i tights, smart av mig... Tar nog med skridskor nästa gång ;P hahaha!
Resten av dagen hade jag knappt någon röst! Jag undrade ''Är det här min röst?'' för jag lät jätte konstig. Som jag hade kommit in i målbrottet. :/
När jag kom hem så blev jag bara sämre. Hade lite feber och hade jätte ont i halsen. Så jag blev liggande i min säng och vila och somna en stund. Hoppas jag blir bättre...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0