Börjar bli frisk! :)

Hej!
Nu är jag nästan frisk, men är hemma idag ändå för att vila. Det gör alltid ont i halsen på morgonen, men senare på dagen känner man inte lika mycket. Det e bra! 
Idag har jag varit ganska mycket själv. Mamma och pappa har varit borta stor del av dagen för att göra olika saker, så jag och valparna har haft skoj. Dom är såå busiga alltså, mamma mia! Och så har dom börjat bita jätte hårt nu också, Doris gjorde nästan hål i örat på mig idag... hah!
Men jag älskar er ändå, goooisar!
Bilder↓


Håller om alla valpar! Mysigt ♥




Lilla Doris ville ha värme och la sig alldeles själv här vid min hals! Sööötis ♥




Sötta Doris i min famn!

Lööööööve her!! :D



Och den underbara mamman till dom sööta valparna!! Love you Dixie! ♥

Ha en trevlig dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: A L M A S F O T O ♥

sött!

sv; tack för din åsikt! :) Kram <3

2010-09-17 @ 16:06:03
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0