Blogg paus!

Hejsan!
Nu har jag inte bloggat på evigheter! Men jag tänkte ta igen lite och berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna.

I fredags var jag och Homa hos Felicia och hade tjejkväll och sov över. Det var jätte kul, en kväll jag kommer minnas! Lite bilder↓










Vi lagade jätte god hemlagad pizza och....


En super god kladdkaka! :)






I lördags försvann valparna! Nu har vi haft dom i två månader, tiden går så fort! :( Jag saknar dom så himla mycket, det är så tomt utan dom.






I Söndag åkte jag, Amanda, mamma och mammas kompis natalia till Kista för att kolla på bio. Vi kollade på ''Tusen Gånger Starkare'' Den var ganska bra, inte världens bästa film, men den var bra!
Och så fikade vi och shoppade oxå, så det blev em trevlig dag.







Det här köpte jag!

En fin tunnika på NewYoker! 139 kr :)


Tights från Salt! 75 kr :P


Igår var jag hemma från skolan för att jag kände mig illa mående och hals ont.
Och idag är jag också hemma, har inte blivit bättre! Det känns som man ska kräkas, inte kul!
Hoppas jag blir bättre så jag kan rida imorgon, har inte lust att vara hemma och må illa längre. :(

Ha det bra! Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0