En annorlunda ridlektion!

Hej!
Idag har jag ridit. Vi hade hoppning och jag fick Lili. Det var roligt och allt var bra, men efter ungefär halva lektionen skulle vi hoppa en bana, och då kommer jag i full galopp mot ett mellan högt hinder och är säker på att hon ska hoppa över det. Men då vägrar hon helt och hållet och jag ramlar av och faller mitt på hindret och rakt på dom hårda bommarna! Det gjorde inte så ont då men nu känner man i kroppen, och det börjar smyga fram blåmärken.
Men direkt efter jag hade ramlat av hoppade jag upp på Lili och red om banan, och då gick det jätte bra. Så jag är nöjd. Det var ju första gången jag ramla av oxå, har inte ramlat av någon gång förut. :)

Nu ska jag gå och lägga mig!

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0