Bilder från förr! :)

Sitter vid gamla datorn just nu och har kollar runt på några av mina gamla bilder från några år tillbaka. Det är faktist riktigt roligt att kolla på dom, då kommer man på saker som har hänt som man helt har glömt bort! :)
Här kommer lite bilder↓



Jag, min lillebror och Elin! <3




Vintras 2008




Stallet 2007






Mamma och pappas bröllop 2005! :)
























Turkiet 2009





Jag sitter där uppe någonstans! Det var helt otroligt att komma upp så högt i luften! :) Såg en havssköldpadda i vattnet från där uppe! Najs :)






Lina <3






Det finns mycket mer! Men det får räcka så :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahaha... den första bilden e skööönast i världen!! <33 XD

2010-10-07 @ 19:26:55
URL: http://linahorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0