Hööks

Idag har jag och pappa åkt till en ridaffär som heter Hööks och handlat lite ridgrejer till mig. Jag har fått ett par nya ridbyxor och tre par nya ridstrumpor.











Jag är väldigt nöjd.
Sen har jag inte gjort så mycket mer under dagen. Eftersom det inte är så roligt väder så är man inte så mycket utomhus. Men det kanske inte är så fint väder, men varmt är det fortfarande. Jag blev förvånad när jag klev ut genom dörren imorse. Jag förväntade mig en kall och regning dag, men det är faktist ganska varmt.
 
Det var jätte mysigt igår när jag skulle gå och lägga mig, för då spööööö regnade det verkligen. Jag gillar att höra regnet smattra mot taket, det ger ifrån sig ett så högt ljud. Man ville nästan inte somna. :)

Men nu ska jag slänga mig i soffan med min syster och kolla på lite film! Ha en trevlig kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0