Vilket tråkigt väder!

Familjen hade tänkt att åka till Vaxholm idag och käka glass och gå längs båtarna vid hamnen. Men det blev en ganska kall och molnig dag här i Vallentuna, så vi stannade hemma.
Så jag har hittat på andra saker, inomhus saker. Jag har rensat hela min garderob från för små, för stora, fula, slitna kläder, så nu har jag sorterat och gjort jätte fint.
Och så har jag ritat i mitt nya block, som ni snart ska få se teckningarna i. Sen har jag myst med mina underbara djur, här kommer några bilder↓







Mina små älsklingar! ♥

Och sisit men inte minst så kommer dagens outfit:





Tröjan har jag köpt i en kyrka och byxorna kommer från NewYoker.

Ha en trevlig kväll! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0