Torsdaag!

Hej! Idag så började min dag av att jag sprang till tåget för att alla 7:or skulle till Dramaten i stan. Jag trodde verkligen att jag skulle missa tåget 07:57, men jag hann! :D
Det var kul på Dramaten, vi hade en guide som visade oss runt och berättade historien om teater och så vidare. Det var roligare än att sitta och jobba iaf! ;P

Efter skolan så åkte hela familjen till Kista för att shoppa och äta gott. Jag åt kyckling tacos på Gallerian och shoppade lite på Cubus. Bilder↓










Ett av mina finaste köp på längre!

''Shake me & make it snow!''


Och så köpte jag dom här nagellacken! 2 för 39:-
Och så köpte jag två stycken tights också, men det får ni se någon annan gång!

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0