Äntligen fredag! <3

Hej! Idag i skolan så har det varit ganska mycket. Vi har haft fysik prov, många och långa lektioner och så hade jag föredrag för klassen där jag pratade om Beyonce. Vi hade en uppgift på svenskan att man skulle skriva om en av sina idoler, så jag skrev om henne. :)
Och sen så skulle jag och Amanda till Täby efter skolan, och jag slutade före Amanda så jag och Felicia väntade på henne i korridoren och hade kul! Som alltid! :P

I Täby så drack vi blåbärs smoothie till mellis, och så shoppade Amanda lite saker till hennes outfit till i jul.
Det blev en lyckad fredag, men nu är jag trött så jag ska rulla in mig i en filt och dricka lite julmust!
Ha det bäst! KRAM♥


Jag och Felicia lekte lite i korridoren, haha, vi hade kul, eller hur Felicia? ;D




Kommentarer
Postat av: felicia

som alltid!! :) <3

2010-12-13 @ 17:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0