Ridläger!! 11 augusti

Hej :) Nu har jag inte bloggat på hela veckan. Jag har varit så trött när jag kommit hem från stallet så jag har bara slappat och tagit det lungt. Men nu var datorn ändå på så då passade jag på att skriva lite här på bloggen.

Jag har haft en fantastisk vecka (fast den är inte slut än) Jag har fått världens finaste häst! Han heter Love och är helt underbar! Vi har två ridpass om dagen. Ett på förmiddagen då vi hoppar eller har dressyr, och ett på eftermiddagen då vi går ut på en lång härlig uteritt! Idag har det varit jätte kul. På morgonen hade vi markarbete och på eftermiddan blev det en väldigt lyckad uteritt med massor av galopp på stora ängar.
Jag längar till imorgon, men det är sorligt att det bara är två dagar kvar på ridlägret. Jag vill att det ska vara längre!

Här är en bild på Love↓



Bilden är inte så stor, men han är sååå sööt! ♥ Jag ska ta med mig min mobil imorgon, och då ska ni få se lite bättre bilder!

Ha det bäst från mig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ofta?? Han som är sååå söt!!

Jag trodde man fick rida små poniiisar!?



Saknar dig sååå!! Kram <3

2010-08-11 @ 21:44:54
URL: http://linahorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0