Mina söötisar!

Jag älskar hundar! Dom är så underbara djur. Jag var nyss och myste med valparna och man kan alltså bara sitta där i timmar och kolla på dom. När dom drömmer och rör sig som om dom drömmer att dom blir jagna av ett läskigt monster. Benen rör sig och kroppen hoppar till! Då klappar man och masserar dom så blir dom lunga igen. :) Jag älskar valpar!


Dixie oxh Stitch ligger nos mot nos! Cute ♥



Doris sitter som fast klistrad vid Dixies tutte :) Hon måste vara hungrig! 





Och Shakira ligger och sover mot Dixies huvud för att få värme. Sötnos!♥
Visst är dom söta!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sofie

supersöta<3

2010-08-29 @ 10:09:58
URL: http://soffliean.blogg.se/
Postat av: Lina

Gud vad söta!!

Vi fick små kaninungar igår också, 4 st, inte riktigt min grej, men dom blir säkert jättegulliga sen!! :)

2010-08-29 @ 11:22:47
URL: http://linahorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0