6 augusti

Hur kan det redan vara 6 augusti!!! Vi börjar ju skolan snart, om bara några dar! Det känns inte alls länge sen vi hade skolavslutning och hade hela sommaren framför sig.
Men på ett sett ska det bli kul, för jag ska börja i en ny skola, och få nya vänner. Men plugget längtar man inte efter direkt.

Men det är inte alls lång tid kvar till mitt ridläger som jag ska gå på snart. Det börjar på måndag den 9 augusti! Det längtar jag verkligen efter! Då ska ni få se min rid outfit, och jag ska beskriva dagarna och vilken häst jag rider. Det ska bli kul!

Men vad har jag gjort idag?... Jag började dagen med att äta frukost framför tv. Sen åkte jag, mamma och Simon ner till Vallentuna C och handlade lite mat och sånt. Sen kom jag hem och ritade. Den här teckningen ritade jag↓







Sen åt vi, och efter det gick jag och mamma ut med hundarna. Sen fikade vi lite, jag åt en blåbärsmuffins som vi köpte på bageriet när vi var i centrum. Men den var så stor så jag orkade inte hela, pappa får resten. :) 

Och det här har jag haft på mig idag



Tunika: Kappahl
Korta Tight (som nästan inte syns) : Cubus

Nu ska jag äta lite gröt! Ha det bäst många kramar från miiig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0