5 augusti

Hej! Idag vaknade jag vid halv tio. Sen satt jag mig framför tv och slappade lite och kollade på ett jättebra program om djur på tv4 fakta. Sen började jag göra lite nytta i mitt rum. Jag bytte sängkläder, dammsög, tog bort damm från mina möbler och saker i rummet och gjorde ordning på skrivbordet. Så nu är det rent och fint! :)
Sen ritade jag i mitt block och tog kort på några av mina favoriter, så här får ni se.



















?? va tycks ?? :)


Sen har jag gått ut med mina hundar, duschat och gjort massor av annat tråkigt. Så jag har inte så mycket mer att skriva om. Men jag skriver mer sen under dagen.

Good Bye! <3 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fina teckingar! :D

2010-08-09 @ 02:34:55
URL: http://jozzie.blogg.se/
Postat av: Lina

Jättegulligt Matilda!! När jag ritar så gör jag inte alltid så detaljerat, hihi...



Puss, Kram!! <3

2010-08-10 @ 21:27:59
URL: http://linahorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0